{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با #تو ندارم هیچ هَمو غمی ✨ ❤ ️

با #تو ندارم هیچ هَمو غمی ✨ ❤ ️
دیدگاه ها (۲)

م͠ا ک͠ـہ ح͠س͠و͠כ ن͠ی͠س͠ت͠ی͠م͠?͠?͠?͠?͠❤ ͠️͠͠#͠ب͠ز͠ا͠ر͠_͠ب͠ش͠ه...

‏آخه مگه میشه تو رو دوست نداشت ❤ خیلیا تعصب و عشق رو باید ا...

آقا یه سوال چرا هیچکس لوگو کیسه رو با یک ستاره ندیده🤔 😂

مث این نفس های بی اختیار دوستت دارم #مداوم_و_پرتکرار❤ ️

من که خدا دارم غمی ندارم

خداوندا تو پشتیبان منی در هر غمی

تو که بمونی کنارم غمی نیست❤️تقدیم به نگاه دوستای گلم🌺🫶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط