{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا یه سوال

آقا یه سوال
چرا هیچکس لوگو کیسه رو با یک ستاره ندیده🤔 😂
دیدگاه ها (۳۶)

با #تو ندارم هیچ هَمو غمی ✨ ❤ ️

م͠ا ک͠ـہ ح͠س͠و͠כ ن͠ی͠س͠ت͠ی͠م͠?͠?͠?͠?͠❤ ͠️͠͠#͠ب͠ز͠ا͠ر͠_͠ب͠ش͠ه...

مث این نفس های بی اختیار دوستت دارم #مداوم_و_پرتکرار❤ ️

بی دلیل کنار تو حالم خوبه☺ ️❤ ️

اوشی نوکو

اقا یه سوال...عادیه من بعد از دیدن این تصویر رو خودم کراش بز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط