{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و تو هر طرف که باشی؛

و تو هر طرف که باشی؛
نگاه من؛
فکر من
و مسیر من همانجاست ...
تو بگو قله ی قاف؛
تو بگو قطبِ جنوب؛
من و عشق و جانم باهم می آییم سمتِ تو؛
اصلاً بگو خودِ درکِ جهنم!
می آییم ...
برای تو ؛
عطرت؛
لبخندت؛
برای چرخ زدن در آوازت ...
باید مُرد!
آمدن آنقدر ها هم عجیب نیست...!
دیدگاه ها (۱)

همه در گیر زیبایی بهارند؛نوش جانِ شان امّانرسند به حالِ خوش ...

سناریوی بلولاک وقتی موهاشونو کوتاه میکنیایساگی:تو: یه تیکه ا...

فیک کوک به چیزی که دل ندارد دل نبند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط