{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تلخ است صاحب عاشقانه هایی

تلخ است صاحب عاشقانه هایی

باشے ڪه هر شب هزاران نفر

با آنها به هم آغوشے عشق مے روند

و سهم من از عاشقانه هایم

حسرت نبودنت باشد .

#hastm..
دیدگاه ها (۰)

#hastm

#hastm

گرم کندلم رابا لبخندتدر این روزهای سرد زمستانیهیچ چیزبه اندا...

دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره😔✌️💔

🌺دلم وقتے ڪہ مے گیرد تو مے آیے بہ دیدارمبہ من آهستہ مے گویے ...

آسمان هفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط