گرم کن
گرم کن
دلم را
با لبخندت
در این روزهای سرد زمستانی
هیچ چیز
به اندازهی بودن در آغوشِ تو
برایم مزه ندارد ...
دلم را
با لبخندت
در این روزهای سرد زمستانی
هیچ چیز
به اندازهی بودن در آغوشِ تو
برایم مزه ندارد ...
- ۶۴۱
- ۲۶ دی ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط