و من...
و من...
پُرَم از "دوستت دارم"های شیرین
که بر شاخههای دلم میلرزند؛
و «تــو» را کاش به آن میلی بود...!💜
پُرَم از "دوستت دارم"های شیرین
که بر شاخههای دلم میلرزند؛
و «تــو» را کاش به آن میلی بود...!💜
- ۸۷۳
- ۱۷ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط