{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
گفتم چگونه می‌کُشی و زنده می‌کنی؟
با یک نگاه کُشت و نگاهِ دگر نکرد❣
دیدگاه ها (۱)

.مـا را به جـز خـیالت فکری دگـر نـبـاشـد ...💜

مهم نیست ...💜که شانه‌هایت تجسم است، و آغوشت خیال ... همه‌ی ی...

بُردی دلوُ در کمینِ جانی ...♥️

و من... پُرَم از "دوستت دارم"‌های شیرینکه بر شاخه‌های دلم می...

کشی منو درک نکرد مثلت

گفتم دوسش دارم نکرد باور

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط