اینجــا صـدای پـا زیــاد می شنــوم...! امــا هیچکــدام تـ
اینجــا صـدای پـا زیــاد می شنــوم...! امــا هیچکــدام تــو نیستــی ...! دلــــــم ؛ را خوش کردم
به این امید
که شایــد ؛ پابرهنه میایی ...
به این امید
که شایــد ؛ پابرهنه میایی ...
- ۴۴۷
- ۰۹ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط