{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اَز حســــــــــــآدَت بَعضیــــــــــآ بـــــــــــہ خــ

اَز حســــــــــــآدَت بَعضیــــــــــآ بـــــــــــہ خـــــُـــــــودم خـــُــــــوشــــــــم میــــــــــــــآد
بــــــــہ قــــُــولـــــــہ ✘شــــــــآدمهــــــــر✘ حِســــــہ خوبیـــــِــــہ
دیدگاه ها (۱)

قاضی تویی......

....

< تاب تاب تاب بازی > یادش بخیر اون بازی ...

کلمه ی خانوم...؟؟؟؟؟؟.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط