{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

< تاب تاب تاب بازی >

< تاب تاب تاب بازی >
یادش بخیر اون بازی
چقدر قسم می دادم
خدا منو نندازی
تاب تاب تاب بازی
"خدا" خستم از بازی
دنیا چقدر تابم داد
کاشکی
منو"
بندازی.↓↓↓.....!
دیدگاه ها (۱)

اَز حســــــــــــآدَت بَعضیــــــــــآ بـــــــــــہ خـــــ...

قاضی تویی......

کلمه ی خانوم...؟؟؟؟؟؟.

آخه تـٔـــومالِ منی...؟؟؟

تاب تاب همبازی خدا منو نندازی اگر منو بندازیبغله.........😭🤍

بغل کردن منو یاده اون میندازه⊹🌒₊ ⋆ 𓈒 ₊˚⊹.🎂 ݁˖' ⃝ ⃝ ₊ ُ𖤓☽ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط