{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در آغوش هم

در آغوش هم
در این دایره‌ی بی‌پایان
من امتداد توام
یا تو امتداد منی!

#شمس_لنگرودی
دیدگاه ها (۱)

من نکنم نظر به کسجز رخ دلربای تو ...#مولانا

و هر کسیبه اندازه‌ی دلتنگی‌هایشدرگیرِ شب است...#لیلا_مقربی

و بعد از سال هانوادگانمان هیچ قصه ی عاشقانه ای از نسل ما نخو...

وقتی درباره تو حرف می زنم،صورتم را دوست دارم:)#رسول_ادهمی

تقدیم باعشق خدمتِ باسعادتِ محبوبم:🫀🌹تویی که ناب ترین فصل هر ...

تو پایان هر جستجوی منی ...!❤️‍🩹😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط