{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهـــے باید یقه ی احساست رابگیری

گاهـــے باید یقه ی احساست رابگیری
و با تمام وجود برسرش فریاد بزنـــے
و بگویے
بـــــــــــــس اســــت تـــا الــان هـــر
چــــه ڪشیـــدم از دســـت تو بــود
لـــــــعـــــنـــــتـــــــی
بس ڪــــن خسته شــــدم از دستـــت
دیدگاه ها (۱۲)

چند وقتیه همه از من دلگیرنددلیل میخواهند برای غمگین بودنمبر...

خدا ب شیطان رحم کنهفک کنم جلو این بشر سجده کرده

😊 😀 😀 ☺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط