{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏ننـــه ایمیلی ها محبت کنید این عکس رو هم ضمیمیه‌ی ایمیل

‏ننـــه ایمیلی ها محبت کنید این عکس رو هم ضمیمیه‌ی ایمیل کنید تا AFC حق طلبکارای شمارو هم زنده کنه :))))
دیدگاه ها (۱)

‏+کجا میری؟_ یه دقه بزا برم زیر پیج AFC کامنت بزارم الان میا...

‏اگه ایمیل نبود کیسه‌کشا چطوری با پرسپولیس رقابت میکردن ؟!

‏ای اف سی عزیز سالهاست از دکل این و آن بالامیرویم و به همین ...

کسی که این عکس رو گرفته رو زنده می‌خوام :::

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط