ای اف سی عزیز سالهاست از دکل این و آن بالامیرویم و به هم
ای اف سی عزیز سالهاست از دکل این و آن بالامیرویم و به همین خاطر سالهاست هیچ گوهی نشده ایم
ای اف سی عزیز ما خواهان انحلال پرسپولیسیم تا یک گوهی شویم
ای اف سی عزیز ما را به حقمان برسان:(((
فقققققط اونجا که بی حکم میگه ۶امتیاز کم شه:)))))))))))))))
ای اف سی عزیز ما خواهان انحلال پرسپولیسیم تا یک گوهی شویم
ای اف سی عزیز ما را به حقمان برسان:(((
فقققققط اونجا که بی حکم میگه ۶امتیاز کم شه:)))))))))))))))
- ۱.۸k
- ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط