گفته بودم که یک حسابدارم؟
گفته بودم که یک حسابدارم؟
بیش و کم با عدد گرفتارم
سهم زیان و سود عشقم را
در ترازِ دلم نگه دارم
تو به اعداد من بدهکاری
من زتو بوسه ها طلب دارم
از طلب بگذرم زتو؟ هیهات
هر چه باشد کمی طمعکارم
بیش و کم با عدد گرفتارم
سهم زیان و سود عشقم را
در ترازِ دلم نگه دارم
تو به اعداد من بدهکاری
من زتو بوسه ها طلب دارم
از طلب بگذرم زتو؟ هیهات
هر چه باشد کمی طمعکارم
- ۹.۷k
- ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط