{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوش بحال اونایی که داداش دارن...(┳Д┳)

خوش بحال اونایی که داداش دارن...(┳Д┳)
دیدگاه ها (۵)

عاشقتم خدا جونم.....

Wow....

شلام...من بعد از۷ساعت اومدم.....

آخه این چه کاریه(●__●)(●__●)(●__●)شوخی خرکی(⊙_☉)(⊙_☉)(⊙_☉)

ماکه نداریم خوش بحال اونایی ک دارن

منو داداش بزرگترم هر روز هفته😂✌(اینو فقط اونایی که برادر دار...

( *´・ω)/(;д; )( *´・ω)/(;д; )( *´・ω)/(;д; )( *´・ω)/(;д; )( *´...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط