{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
دیدگاه ها (۱)

یه وقتایی باید قبول کنیم اگه مهم بودیم تو دنیای مجازی نبودیم

از دروغ خیلی چیزا رو میشه به دست آورد...ولی نمیشه نگه داشت

گاهی اوقات حسرت تکرار یک لحظه ، دیوانه کننده ترین حس دنیاست

یارای بی تو زیستن نیست بیش از این

ایستاده ام ، و کسی نمیداند این بنای به ظاهر محکم چقدر در آست...

از تو لحظه ای جدایی خوش نمی آید مرابا دیگران آشنایی خوش نمی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط