{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در جنون تو رفته‌ام از خویش...

در جنون تو رفته‌ام از خویش...
#فروغ_فرخزاد
دیدگاه ها (۵)

وای از دلبر که جان فرسود از او...

گفتم این آغاز ؛ پایان ندارد ..#اهورا_ایمان

«أیقتلک الغیاب؟أنا یقتلنی الحضور الباهت الذی یشبه العدم!»نبو...

جز #عشق جهان نکته ارزنده ندارد ...

ای بهار ای بهار افسونگرمن سراپا خیال او شده‌امدر جنون تو رفت...

علی احسانی زاده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط