🔴 رمز گشایی از جعبه سیاه فرهنگی دولت غربگرایان غیر انقلاب
🔴 رمز گشایی از جعبه سیاه فرهنگی دولت غربگرایان غیر انقلابی و کاخ نشینان و میلیاردرهای اشرافی🔴
💢 ✅ حسام الدین آشنا از مشاوران فرهنگی رییس جمهور است که صراحتا بر پیاده سازی الگوی اسلام اجتماعی (اسلام غیر انقلابی موسوم به اسلام رحمانی یل همان اسلام آمریکایی) تاکید دارد. اسلامی که بیش از حکومت دینی دغدغه زندگی مومنانه در جامعه مدرن دارد.
💢 ✅ آشنا معتقد است عمق تحولات انقلاب در سطح تغییر ساختارهای سیاسی بوده و نه در سطح تحول بنیادین فرهنگی. (مصاحبه با مجله اندیشهی پویا، شمارهی 19)
💢 ✅ الگوی اسلام اجتماعی مد نظر او چیزی شبیه اسلام ترکیه ای یا گولنی یا (اسلام حزب اعتدال و توسعه ترکیه) است که بر اخلاقیات و پرهیز از دخالت اسلام در حکومت، تمرکز بیشتری دارند.
💢 ✅ «علی گلزاده غفوری» را میتوان مراد و الگوی تئوریسین یا به عبارت بهتر، هدایت کننده و سکاندار فرهنگی دولت یازدهم دانست.
اما «علی گلزاده غفوری» کیست؟ وی از بانیان مدرسه علوی (به عنوان اصلیترین مرکز تحصیلی انجمن حجتیه)، از نزدیکان و همفکران جبهه ملی و بعدها نهضت آزادی، و یکی از سخنرانهای حسینیه ارشاد بود. او پس از انقلاب اسلامی به عنوان نمایندهی حوزه انتخاباتی تهران در مجلس خبرگان قانون اساسی انتخاب شد.
اما مخالفت با اصل 110 قانون اساسی و رأی منفی به اصل ولایت فقیه در کنار برخی دیگر از همفکران جبههی ملی، از مهمترین چالشهای او در این مجلس بود. او جزء معدود فقیهانی بود که به مخالفت با لایحهی «قصاص» پرداخت و در روز 31 خرداد 1360، هنگام رأی گیری عدم کفایت سیاسی بنیصدر، نمایندگان طرفدار نهضت آزادی و رئیسجمهوری، از شرکت در جلسهی مجلس خودداری کردند.
سرانجام در قضایای مبارزهی مسلحانهی منافقین در سال 60، دو پسر او به نام های محمدکاظم و محمدصادق اعدام شدند و پسر دیگرش هادی، دستگیر و زندانی شد.
پس از این اتفاق، او لباس روحانیت را کنار گذاشته، گوشه گیری را برگزید و از شرکت در جلسات مجلس امتناع کرد.
✅ گلزاده در دی 1388 درگذشت و مریم رجوی رهبر سازمان منافقین در طی بیانیهای ضمن تجلیل از وی به خاطر ایستادگی در مقابل انقلاب اسلامی درگذشت او را تسلیت گفت. (سایت رسمی سازمان مجاهدین خلق ایران، 12/10/88)
💢 ✅ حسام الدین آشنا، متأثر از گلزاده، در برههای تصمیم مشابهی گرفته و لباس روحانیت را کنار میگذارد. پس از آن به تأسی از استادش در امتداد تئوری اسلام اجتماعی، فعالیت علمی و تخصصی خود را دنبال می کند. او خود را مرید گلزاده می داند.
محمد عبدالهی
🌺 نقد و نظر پژوهشکده عمار بصیر:
1⃣ - تئوری جایگزینی اسلام آمریکایی با عنوان «اسلام رحمانی» به جای اسلام انقلابی از زمانی در ایران طرفدرانی پیدا کرد که آمریکایی ها و غربی ها با کمک وهابیون و صهیونیست ها (مثلث شوم عبری عربی و غربی) با ایجاد و تکثیر گروههای تروریستی وهابی در جهان اسلام (نظیر طالبان ، القاعده ، النصره ...و داعش) اسلام انقلابی حضرت امام خمینی سلام الله علیه را معادل اسلام خشونت طلب معرفی کردند.
2⃣ - همزمان با تحرک موریانه «محور عبری عربی غربی» در داخل ایران نیز برخی از غربگدایان غیر انقلابی و کاخ نشینان و میلیاردرهای اشرافی به تبعیت از اندیشه های «سید حسین نصر» به تئوریزه کردن اسلام آمریکایی پرداختند.
3⃣ - برای اولین بار در سال ۸۸ میرحسین موسوی از کتاب خود با عنوان «جمهوری مسلمانان» که حاصل ۱۳ سال تلاش وی برای عبور از اسلام انقلابی و استحاله جمهوری اسلامی ایران در نظام سلطه بود پرده برداشت و قرار بود با حمایت همه جانبه «محور عبری عربی غربی» در ایران پیروز انتخابات اعلام و طی ۸ سال نسبت به برگزاری رفراندوم (کودتای به اصطلاح قانونی) و تغییر نظام اقدام کنند.
4⃣ - هم اینک قرائن و شواهدی وجود دارد که دولت غربگرایان غیر انقلابی و کاخ نشینان و میلیاردرهای اشرافی بدنبال تغییر نظام به صورت منافقانه و تدریجی هستند.
💢 ✅ حسام الدین آشنا از مشاوران فرهنگی رییس جمهور است که صراحتا بر پیاده سازی الگوی اسلام اجتماعی (اسلام غیر انقلابی موسوم به اسلام رحمانی یل همان اسلام آمریکایی) تاکید دارد. اسلامی که بیش از حکومت دینی دغدغه زندگی مومنانه در جامعه مدرن دارد.
💢 ✅ آشنا معتقد است عمق تحولات انقلاب در سطح تغییر ساختارهای سیاسی بوده و نه در سطح تحول بنیادین فرهنگی. (مصاحبه با مجله اندیشهی پویا، شمارهی 19)
💢 ✅ الگوی اسلام اجتماعی مد نظر او چیزی شبیه اسلام ترکیه ای یا گولنی یا (اسلام حزب اعتدال و توسعه ترکیه) است که بر اخلاقیات و پرهیز از دخالت اسلام در حکومت، تمرکز بیشتری دارند.
💢 ✅ «علی گلزاده غفوری» را میتوان مراد و الگوی تئوریسین یا به عبارت بهتر، هدایت کننده و سکاندار فرهنگی دولت یازدهم دانست.
اما «علی گلزاده غفوری» کیست؟ وی از بانیان مدرسه علوی (به عنوان اصلیترین مرکز تحصیلی انجمن حجتیه)، از نزدیکان و همفکران جبهه ملی و بعدها نهضت آزادی، و یکی از سخنرانهای حسینیه ارشاد بود. او پس از انقلاب اسلامی به عنوان نمایندهی حوزه انتخاباتی تهران در مجلس خبرگان قانون اساسی انتخاب شد.
اما مخالفت با اصل 110 قانون اساسی و رأی منفی به اصل ولایت فقیه در کنار برخی دیگر از همفکران جبههی ملی، از مهمترین چالشهای او در این مجلس بود. او جزء معدود فقیهانی بود که به مخالفت با لایحهی «قصاص» پرداخت و در روز 31 خرداد 1360، هنگام رأی گیری عدم کفایت سیاسی بنیصدر، نمایندگان طرفدار نهضت آزادی و رئیسجمهوری، از شرکت در جلسهی مجلس خودداری کردند.
سرانجام در قضایای مبارزهی مسلحانهی منافقین در سال 60، دو پسر او به نام های محمدکاظم و محمدصادق اعدام شدند و پسر دیگرش هادی، دستگیر و زندانی شد.
پس از این اتفاق، او لباس روحانیت را کنار گذاشته، گوشه گیری را برگزید و از شرکت در جلسات مجلس امتناع کرد.
✅ گلزاده در دی 1388 درگذشت و مریم رجوی رهبر سازمان منافقین در طی بیانیهای ضمن تجلیل از وی به خاطر ایستادگی در مقابل انقلاب اسلامی درگذشت او را تسلیت گفت. (سایت رسمی سازمان مجاهدین خلق ایران، 12/10/88)
💢 ✅ حسام الدین آشنا، متأثر از گلزاده، در برههای تصمیم مشابهی گرفته و لباس روحانیت را کنار میگذارد. پس از آن به تأسی از استادش در امتداد تئوری اسلام اجتماعی، فعالیت علمی و تخصصی خود را دنبال می کند. او خود را مرید گلزاده می داند.
محمد عبدالهی
🌺 نقد و نظر پژوهشکده عمار بصیر:
1⃣ - تئوری جایگزینی اسلام آمریکایی با عنوان «اسلام رحمانی» به جای اسلام انقلابی از زمانی در ایران طرفدرانی پیدا کرد که آمریکایی ها و غربی ها با کمک وهابیون و صهیونیست ها (مثلث شوم عبری عربی و غربی) با ایجاد و تکثیر گروههای تروریستی وهابی در جهان اسلام (نظیر طالبان ، القاعده ، النصره ...و داعش) اسلام انقلابی حضرت امام خمینی سلام الله علیه را معادل اسلام خشونت طلب معرفی کردند.
2⃣ - همزمان با تحرک موریانه «محور عبری عربی غربی» در داخل ایران نیز برخی از غربگدایان غیر انقلابی و کاخ نشینان و میلیاردرهای اشرافی به تبعیت از اندیشه های «سید حسین نصر» به تئوریزه کردن اسلام آمریکایی پرداختند.
3⃣ - برای اولین بار در سال ۸۸ میرحسین موسوی از کتاب خود با عنوان «جمهوری مسلمانان» که حاصل ۱۳ سال تلاش وی برای عبور از اسلام انقلابی و استحاله جمهوری اسلامی ایران در نظام سلطه بود پرده برداشت و قرار بود با حمایت همه جانبه «محور عبری عربی غربی» در ایران پیروز انتخابات اعلام و طی ۸ سال نسبت به برگزاری رفراندوم (کودتای به اصطلاح قانونی) و تغییر نظام اقدام کنند.
4⃣ - هم اینک قرائن و شواهدی وجود دارد که دولت غربگرایان غیر انقلابی و کاخ نشینان و میلیاردرهای اشرافی بدنبال تغییر نظام به صورت منافقانه و تدریجی هستند.
۲.۳k
۱۲ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.