این عکس قدیمیه مال 2 سال پیشه
این عکس قدیمیه مال 2 سال پیشه
این عکسو چون خیلی دوسدارم چند باری
گذاشتمش ، دوسش دارم چون اینجا همه چیزم فرق داشت ، همه چیز ، یه آدم دیگه بودم ، هرچی که بود بهتر از الان بود
دلم بعضی وقتا براش تنگ میشه .
این عکسو چون خیلی دوسدارم چند باری
گذاشتمش ، دوسش دارم چون اینجا همه چیزم فرق داشت ، همه چیز ، یه آدم دیگه بودم ، هرچی که بود بهتر از الان بود
دلم بعضی وقتا براش تنگ میشه .
- ۳.۱k
- ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط