عجیب نیست کسایی که فالوم میکنن یه وجه آرمی دارن؟!
عجیب نیست کسایی که فالوم میکنن یه وجه آرمی دارن؟!
درحالی ک خودم قبلا آرمی بودم و الان نیستم
البته اگه کسی در شُرُف فراموشی بی تی اس کمک خواست من هستم😘😁
درحالی ک خودم قبلا آرمی بودم و الان نیستم
البته اگه کسی در شُرُف فراموشی بی تی اس کمک خواست من هستم😘😁
- ۹۶۵
- ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط