{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم اهنگ زندگی منه

خودم اهنگ زندگی منه


همون جوری ک میخام بودم و هستم پریده یکم رنگ صورتو دستم چون مثه همیشه رو دودمو مستم
دیدگاه ها (۲۲)

ملت عجب فعالن

شانس ب این میگن خخخ

cm

:)

برده عمارت جئون

طبق استوری که گذاشته بودم گفتین که از خودم بیو بدم و بیشتر ا...

عشق در تاریکی 32<< ویو ات >>حالم واقعا بد بود و داشتم میلرزی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط