{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هه تو گور...........

هه تو گور...........
دیدگاه ها (۵)

ب لاشی گفتن: لاشی گری را از ک اموختی؟؟؟ گفت از عشق اول هه

هیس....!!!! هیچی نگو....هیچی نمیگم....اره هیچی..سکوت...!! ...

اوهوم میسووووووووووووززززززززززززهههه

شررررررررررت بخیر!

ترامپ گوربه گور خاک تو سرت

هه هه تو بهم نمره چند میدی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط