{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یک ؛ سلام ممنون خدافز🖐😂

یک ؛ سلام ممنون خدافز🖐😂

دو ؛ والله همه ش عزیزم عشقم جووونم نفسمه
چی بزارم که خدا و بنده خدا خوشش بیاد🤧😂الکی🤦‍♂️

سه ؛ شماره مو همونجا توی ناشناس گذاشتم برش دار😂

چار ؛ خفنی تو خونمه چه کنم🤦‍♂️😂
دیدگاه ها (۹)

😃😃

قربون اون قد و بالاش😘

برای شادی روح این دوستمون کامنتها رو بترکونین 😂

😂😂

.. MY DOLL .. سلام من ا.ت هستم من و جیمین ۴ سال هستش که باهم...

پارت اخردوهفته بعدویو این سوک:امروز بالاخره اون روزی بود که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط