برای شڪستنم
برای شڪستنم
سنڪَ لازم نیست
فریاد و نعره و دشنام هم نہ
یادت باشد مڹ یڪ عاشقم
ڪافیست فقط نڪَاهم نڪنی
تمامم......تمام
سنڪَ لازم نیست
فریاد و نعره و دشنام هم نہ
یادت باشد مڹ یڪ عاشقم
ڪافیست فقط نڪَاهم نڪنی
تمامم......تمام
- ۸۸۴
- ۰۲ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط