{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو به دنیا اومدی که زندگی کنی، سهم تو آرزوهاته

تو به دنیا اومدی که زندگی کنی، سهم تو آرزوهاته
دیدگاه ها (۰)

شادی ام با دیگران است و غمم سهم خودم

چه ناتوان است دلِ انسان

اگه خواب دیدن اختیاری بود، رویای مداومم بودی

دکتر هلاکویی میگه :تو به این دنیا اومدی که زندگی کنیسهم تو آ...

تو به دنیا نیومدی که بی نقص باشیتو به دنیا اومدی تا واقعی با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط