{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه خواب دیدن اختیاری بود، رویای مداومم بودی

اگه خواب دیدن اختیاری بود، رویای مداومم بودی
دیدگاه ها (۰)

تو به دنیا اومدی که زندگی کنی، سهم تو آرزوهاته

شادی ام با دیگران است و غمم سهم خودم

چه ترسناککککک😨صدا کم(اختیاری) اگه کیفیت پایینه تقصیر من نیست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط