{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا هیچ کس نگران من نیست چون بیکس هستم

چرا هیچ کس نگران من نیست چون بیکس هستم
دیدگاه ها (۱)

چون من بیکس هستم هیچ کس نگران من نیست

من که هیچ کسو ندارم ولی خدا هست

یا امام رضا (ع)

نگران نباشید واقعی نیست😅😂

🌱🍒هستم هنوز دل نگران ندیدنت!صبری زیاد دارم و عمری زیاد، نه.....

شینگیلی نانای نانای، چیزی نیست نگران نباشید تاثیرات توافقه👌😀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط