{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خستم :):broken_heart:😔

خستم :):broken_heart:😔
دیدگاه ها (۱)

تو نمیدانی که نابود شدم؟؟و نشستم سر تابوت خودم؟؟؟ :))

(((:

هیچی بدتر از بلاتکلیفی نیست . اینکه ‌نمیدونی دوست داره یا ند...

خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم ...

خستم ، خیلی خستم ....

خستم...از همه چی خستم..:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط