{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ددی میخورم؟💀💀

ددی میخورم؟💀💀
دیدگاه ها (۴۷)

جهت کویر نبودن پیج

واو...افتادم تو طبقه سرامد

باز میس تایپ شدم(۵۱ درصد ینی بین اون دوتا)

رول جدیدم:

ددی ددی ددی

💜:ددی جیهوپ 🐿: ددی جیهوپ!«گایز شرمنده ترجمه بد بود اما مال ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط