{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنده خوشتیپ خدا.......

بنده خوشتیپ خدا.......
دیدگاه ها (۲)

فرشته سرزمین من......

خدایا کمکم کن......

یادش بخیر....مرد بودند اونا......

نه کوششی نه تلاشی....فقط نشستیم و گفتیم خدا کند که بیایی.......

بنده خدا 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط