{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادش بخیر....مرد بودند اونا......

یادش بخیر....مرد بودند اونا......
دیدگاه ها (۳)

بنده خوشتیپ خدا.......

فرشته سرزمین من......

نه کوششی نه تلاشی....فقط نشستیم و گفتیم خدا کند که بیایی.......

خاک بر سر اون امان نامه ای که تو بخوای برامون از دشمن بگیری....

یادش بخیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط