به نظر من همه باید
به نظر من همه باید
برای یک بار هم که شده
طعم شکست را بچشند
چون شکست درس های زیادی
را به ما می آموزد...
برای یک بار هم که شده
طعم شکست را بچشند
چون شکست درس های زیادی
را به ما می آموزد...
- ۴۰۲
- ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط