{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا گزارش کردی ؟؟؟ من از حق خودم دفاع کردم تو حق نداری گز

چرا گزارش کردی ؟؟؟ من از حق خودم دفاع کردم تو حق نداری گزارش کنی اشغال کونت سوخته برو پماد بگیر
دیدگاه ها (۰)

چرا دارید گزارش میکنیددددد

خار کصه زرد پستمو از ترس کونت گذارش کردی پاک شده خارکصه میگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط