{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

helen_91 80813073

دیدگاه ها (۰)

حس میکنم تنهام با اینکه هستی :)

منم و حسرت اون شب که نگفتم تو بمون

چرا دارید گزارش میکنیددددد

چرا گزارش کردی ؟؟؟ من از حق خودم دفاع کردم تو حق نداری گزارش...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌︵֪⏜֪࣪︵⏜࣪ ꒰‌ ‌ 🍮 ‌ ‌꒱ ࣪⏜֪࣪︵֪...

یا قمر بنی هاشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط