{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‍من عَز هَر ‍چے ڪِ عِصمِش‍ عِشقِه‍ ‍فا‍صله ‍میگیرم‍ .!🖤

‍من عَز هَر ‍چے ڪِ عِصمِش‍ عِشقِه‍ ‍فا‍صله ‍میگیرم‍ .!🖤
دیدگاه ها (۱)

بیا باه‍‌م خط بزنیم آدمارو . .

‍گاییدم‍هرچی ‍عشقه هرچی ‍لفظہ ‍کصشعر‍ہ

اگه بدی کردی فراموش میکنم ولی نه کارتو خودتو

کامنت

ک.یرم تو هر چی عشقه

ژست دهہ پنجاهیا.!هر چے دم دستشون بودہ آوردن جلو دوربین😂😂😂

وایب خوبی از هر اهنگ میگیرم 🙂❤#بارسلونا #فرمین #رافینیا #پدر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط