{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه بدی کردی فراموش میکنم ولی نه کارتو خودتو

اگه بدی کردی فراموش میکنم ولی نه کارتو خودتو
دیدگاه ها (۴)

‍من عَز هَر ‍چے ڪِ عِصمِش‍ عِشقِه‍ ‍فا‍صله ‍میگیرم‍ .!🖤

بیا باه‍‌م خط بزنیم آدمارو . .

کامنت

یادِ اون موقعایی که حرف زدنات اینقد شیرین بود که هرشب بعد شب...

فقط میتونم بگم متاسفم واسه کسی که همچین کاری کرده فقط شعور خ...

هیچکس ارزش اینو نداره که بخاطرش خودتو آزار بدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط