{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دایه هسته بگره که وا شینم دوه

دایه هسته بگره که وا شینم دوه
دایه گیان فرمیسکی خونینم دوه
متن کردیه از شاهین ونوید زردی
دیدگاه ها (۹)

dark night

i am ......??

full metal jacket

هر کسی دنیاایی دارد و هر کس در عالمی غرق شده است درسته وارد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط