{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

1۰0 رونیکایی🗿🗿 (ولیخب جوابمیدم چون شوما گوفتی🎀)

1۰0 رونیکایی🗿🗿 (ولیخب جوابمیدم چون شوما گوفتی🎀)
بروتوس مرثی🗿
یک عدد دلقک اسکل رو نمیدون_ (بخدا اکه منظورت خودت باشی میزنمت🗿)
عمه هم امی🗿
دیدگاه ها (۵)

چه کاوایی😍

آقا دمتگرم

اهم.....اهم...🗿بمولا یبار هم ن_ (جز دفعاتی که چشاش صورتی بود...

سر مرگش جدی ناراحت شدم.. :(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط