{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انّی‌وُلدت‌لکی‌أحبك :

انّی‌وُلدت‌لکی‌أحبك :
زاده‌شدم‌تا‌تورا‌دوست‌بدارم !🤍
دیدگاه ها (۱۵)

در آغوشم بگیر ، که شرح حال در کلام نگنجد:)!

She is the moon of my Sky...🤍🫂

بَستَم چِشامو تا باز آرِزوت کُنَم:)♥ 🎂

من ت را ب اندازه ناکامیم در داشتنت میخواهم ...

‏بگذار تو را دوست بدارمزیرا که تو هم به این دوست داشتن احتیا...

تورا دوست داشتم🙃

من از این عشق زاده شدم ،که امروز آزاده شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط