دیروز به مخاطب خاصم اس دادم که....
دیروز به مخاطب خاصم اس دادم که....
عزیزم من رسیدم جلوی خونتون؟!
بعد دیدم هیچی جواب نداد!!
کمی منتظرموندم باز جواب نداد!!
خواستم دوباره اس ام اس بدم
یهو دیدم تو اس قبلی «س» کلمه رسیدن
رو نذاشتم..!!
هیچی دیگه الان تک و تنها نشستم
خاطراتمون رو مرور میکنم........
..........................................................
به دندونام حسودیم میشه!!
اونا مینا دارند........
اما من،،حتی دریغ از سکینه....!!
عزیزم من رسیدم جلوی خونتون؟!
بعد دیدم هیچی جواب نداد!!
کمی منتظرموندم باز جواب نداد!!
خواستم دوباره اس ام اس بدم
یهو دیدم تو اس قبلی «س» کلمه رسیدن
رو نذاشتم..!!
هیچی دیگه الان تک و تنها نشستم
خاطراتمون رو مرور میکنم........
..........................................................
به دندونام حسودیم میشه!!
اونا مینا دارند........
اما من،،حتی دریغ از سکینه....!!
- ۹۸۵
- ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط