{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصن تو خوبی ...

اصن تو خوبی ...
هوا بده 😏 ...
دیدگاه ها (۲)

تنهایی قدم زدن رو یاد بگیر اینجا نه رفیقی میمونه نه یاری

آهـَنـگـی کـه یـه روزی... دوتـآیـی آروم میـشـُدیـم بـآهاشحـ...

به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد...

-'' زندگی همینه ...میگفت : آدمای دنیا بدن بالایی کریمه

اخه با اون لبا تو پاتو بده هوا:) #me #wlw

اصن رو مود خوبی نیستم:))

ارتتت جدیدم از ایمی خیلی خوب شده 😍😍😍راستی اون خط زیر پاش برا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط