{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد...

به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد...
دیدگاه ها (۱)

اصن تو خوبی ... هوا بده 😏 ...

تنهایی قدم زدن رو یاد بگیر اینجا نه رفیقی میمونه نه یاری

-'' زندگی همینه ...میگفت : آدمای دنیا بدن بالایی کریمه

مثه منشور شُُُدیم هرکی به ما میخوره هفت‌خط از آب در میاد ⚠ ️

خداحافظی تو تلخ ترین حقیقت هس😔به عشق رئال فالو کن

تلخ ترین خداحافظی سریال:#این_دریا_طغیان_خواهد_کرد#سریال_ترکی

طُ قند روزای تلخ منی......🫀🖇️ (نامه خداحافظی)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط