اکنون دلم چای میخواهد…
اکنون دلم چای میخواهد…
قند پهلو!!!!
با یک رفیق ناب
که چای را به چای ببندیم
و گاهی استکان را سر بکشیم
و بگوییم بازهم یخ کرد!
قند پهلو!!!!
با یک رفیق ناب
که چای را به چای ببندیم
و گاهی استکان را سر بکشیم
و بگوییم بازهم یخ کرد!
- ۵.۴k
- ۰۹ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط