{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صنعت نفت هم تیم خوبی نبود😭 😹

صنعت نفت هم تیم خوبی نبود😭 😹
تیم فقط قشقایی😻 💙 😂
دیدگاه ها (۱)

شهادت بانوفاطمه تسلیت😔

😂

{••دَست مَن نیست که بیشتَر از هِمه بودَنتو میخوآم:):crown:✨ ...

‏بی اهمیت بودن جام حذفی فقط اون‌جاش که بیرانوند وسط بازی با ...

سود جنگ در جیب خاندان های یهودی!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط