{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه تراکتوری متعصب بودم...رگ غیرتم واسه ترکاواذربایجان باد

یه تراکتوری متعصب بودم...رگ غیرتم واسه ترکاواذربایجان بادمیکردوقرمزوخعییلی دوس داشتم...عشق تواستقلالیم کرد..محبت توباعث شدیه تاجی متعصب شم...چون اکسیزن زندگی منی...اصن خودزندگیمی
دیدگاه ها (۵)

چقدبانمکه این...

این عکس..مخصوص توعه...واسم سواله...قلبم چراباهمه وجودش واسه ...

#دانشجوی‌_کمر_باریک👩🏻‍🎓🧨#پارت_17ناموس منو کجا برد؟رگ غیرتم ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط