بسازیم خانه ی دل را
بسازیم خانه ی دل را
ز خوبی ها و نیکی ها....
ببخشیم کج روی ها را
در این دنیا و بازی ها....
بیا جشنی بزرگ گیریم
که در آن میشود خندید
به دنیا و به سختی ها....
ز خوبی ها و نیکی ها....
ببخشیم کج روی ها را
در این دنیا و بازی ها....
بیا جشنی بزرگ گیریم
که در آن میشود خندید
به دنیا و به سختی ها....
- ۱.۲k
- ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط