{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوکی برم عر بزنم

اوکی برم عر بزنم
اخ من فدات شم اخهههههههههه
دیدگاه ها (۸)

H

عاه.... برف میاد...

بعید میدونم کسی باشه

خیلی خرهههههههه اخ نانا من فدات شم پسرم

یادتون میاد چقدر سرش عر زدم؟😀یادش به خیر بچم:)ادیتم جدیده ول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط