{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاه.... برف میاد...

عاه.... برف میاد...
دیدگاه ها (۰)

این بود قول موندنت؟ اصکی نرو خودمم

بگید درصد خجالت

H

اوکی برم عر بزنم اخ من فدات شم اخهههههههههه

عاه-

وای داره برف میاد بستنی بخوری 🫠🫠🫠

من با فکر خيال تو چه فکرا میکردم عشخ روانی دامن گل گُلیم. ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط