{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها میخوام از ویس برم دوستون دارم بای

بچه ها میخوام از ویس برم دوستون دارم بای
دیدگاه ها (۱۱)

‌‌ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄تو14سالگی بم گفتی دوست دارم...تو15سالگی برای...

هووووووووووراااااااااااااااااا بببببررررردییییییییم

سلام من می‌خوام از ویس برم دوستون دارم خدافظ

بچه ها من دیگه نمیتونم بیام ویس خانواده متوجه شدن ویس دارم ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط